Skip to content
Muutosneuvottelut elinvoimakeskuksissa ja KEHA-keskuksessa – johdonmukainen muutosviestintä ja viestinnän riittävät resurssit ovat välttämättömiä

Vuoden alussa perustetuissa kymmenessä elinvoimakeskuksessa ja KEHA-keskuksessa käynnistyy massiiviset muutosneuvottelut. Tavoitteena on vähentää jopa 296 työntekijää 2 100:sta. Viestinnän asiantuntijoiden ammattijärjestö Viesti ry on huolissaan siitä, että yt:t tulevat liian pian uusien elinvoimakeskusten perustamisen perään, ja että osa työntekijöistä joutui lukemaan yt:istä mediasta. – Julkinen sektori on alkanut suurten rakenneuudistusten vanavedessä tekemään poikkeuksellisen suuria irtisanomisia,…